Školski vjesnik – Vol 70, broj 1, 2021.
30/09/2021Školski vjesnik – Vol 71, broj 1, 2022.
01/06/2022Školski vjesnik – Vol 70, broj 2, 2021.
1.Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola(str. 5-30)
Activities and characteristics of instructional school leadership from the perspective of elementary school principals (pp. 31-56)
Vesna Kovač, Monika Pažur – Izvorni znanstveni članak
2. Od uprave do studenta: Tri perspektive o ljudskim pravima u visokom obrazovanju (str. 57-82)
From management to student: Three perspectives on human rights in higher education (pp. 83-110)
Željka Ivković Hodžić, Marina Matešić – Izvorni znanstveni članak
3. Stavovi studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave o nastavi na daljinu (str. 111-134)
Attitudes of teacher education students and class teachers to distance education (pp. 135-158)
Vesna Kostović-Vranješ, Mila Bulić, Viktorija Periša – Izvorni znastveni članak
4. Stavovi i razmišljanja učenika o prirodnoj i kulturnoj baštini (str. 159-176)
Students attitudes to and thoughts on natural and cultural heritage (pp. 177-196)
Dubravka Kuščević – Izvorni znastveni članak
5. Samopromocija socijalnih kompetencija studenata učiteljskog studija iz konteksta ordživog razvoja (str. 197-220)
Teacher education students self assessement of their social competencies in the context of sustainable development(pp. 221-244)
Antonia Ćurić – Prethodno priopćenje
6. (Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti Covid-19 – Mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj (str. 245-268)
(Non)Singing during the Covid-19 pandemic – Opinions and emotinal experience of students from 5th to 8th grade of primary schools in the Republic of Croatia (pp. 269-292)
Tamara Jurkić Sviben, Nikola Sebastian Jambrošić – Izvorni znastveni članak
7. Djeca s posebnim potrebama u vertikali hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava: Komparativna analiza zakonske regulative (str. 293-320)
Children with special needs in the croatian educational system: A comparative analysis of the legal framework (pp. 321-348)
Iva Batur, Amanda Glavaš – Pregledni rad
8.Tko su dobri učitelji? (str. 349-370)
What makes a good teacher? (pp. 371-394)
Katarina Vanek, Andrej Maras, Petra Karabin – Pregledni rad
9.Primjena digitalnih alata tijekom aktivnosti slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture (str. 395-414)
The application of digital tools in listening to music in music culture education (pp. 415-433)
Dorijana Škoro, Ivona Kir – Prethodno priopćenje