Komparativni prikaz odabranih leksičkih kolokacija (lagani glagol + imenica) u hrvatskom, talijanskom i engleskom jeziku i njihova primjena u nastavi (str. 313-330)
Marijana Alujević, Tanja Brešan, Dijana Vinčić – Original scientific paper
2.Youth gambling from the perspective of high-school counsellors (pp. 373-396)
Kockanje mladih iz perspektive stručnih suradnika u srednjim školama (str.49-68)
Sabina Mandić, Lucija Lamešić, Neven Ricijaš – Original scientific paper
3. The contribution of temperament and parental behaviour to the developmental outcomes of preschool children(pp. 419-440)
Doprinos temperamenta i roditeljskog ponašanja razvojnim ishodima djece predškolske dobi (str.397-417)
Tina Božiković, Ina Reić Ercegovac, Katija Kalebić Jakupčević – Preliminary communication
4. Gifted student in a polish school in the perception of teachers, parents and the child: the interpretative research (str. 441-460)
Małgorzata Suświłło – Preliminary communication
5. Managing the development of pedagogical competences (pp. 481-500)
Upravljanje razvojem pedagoških kompetencija (str.461-480)
Irena Labak – Review paper
6. Self-evaluation of excellence of didactical-methodical organization of university teaching (pp. 517-531)
Samovrjednovanje izvrsnosti didaktičkometodičke organizacije nastavnog rada u sveučilišnoj nastavi (str. 501-515)
Nedim Čirić – Review paper
7. Education philosophies – the key to understanding the role of teacher’s beliefs in education practice (pp. 553-572)
Odgojno-obrazovne filozofije – ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi (str. 533-552)
Sani kunac – Review paper