1.Komparativni prikaz odabranih leksičkih kolokacija (lagani glagol + imenica) u hrvatskom, talijanskom i engleskom jeziku i njihova primjena u nastavi (str. 313-330)
Comparative analysis of a specific type of lexical collocation (light verb + noun) in croatian, italian and english language and its use in classroom teaching of lexis (pp. 331-348)
Marijana Alujević, Tanja Brešan, Dijana Vinčić – Izvorni znanstveni rad
2. Kockanje mladih iz perspektive stručnih suradnika u srednjim školama (str. 349-371)
Youth gambling from the perspective of high-school counsellors (pp. 373-396)
Sabina Mandić, Lucija Lamešić, Neven Ricijaš – Izvorni znanstveni rad
3. Doprinos temperamenta i roditeljskog ponašanja razvojnim ishodima djece predškolske dobi (str.397-417)
The contribution of temperament and parental behaviour to the developmental outcomes of preschool children(pp. 419-440)
Tina Božiković, Ina Reić Ercegovac, Katija Kalebić Jakupčević – Prethodno priopćenje
4. Gifted student in a polish school in the perception of teachers, parents and the child: the interpretative research (str. 441-460)
Małgorzata Suświłło – Preliminary communication
5. Upravljanje razvojem pedagoških kompetencija (str.461-480)
Managing the development of pedagogical competences (pp. 481-550)
Irena Labak – Pregledni članak
6. Samovrjednovanje izvrsnosti didaktičkometodičke organizacije nastavnog rada u sveučilišnoj nastavi (str. 501-515)
Self-evaluation of excellence of didactical-methodical organization of university teaching (pp. 517-531)
Nedim Čirić – Pregledni rad
7. Odgojno-obrazovne filozofije – ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi (str. 533-552)
Education philosophies – the key to understanding the role of teacher’s beliefs in education practice (pp. 553-572)
Sani kunac – Pregledni rad