Školski vjesnik, Vol. 60, br. 4
16/12/2020Školski vjesnik, Vol. 59, br. 2
17/12/2020Školski vjesnik, Vol. 59, br. 1
Gardner’s model of multiple intelligences
Gardnerov model višestrukih inteligencija
Anđelka Slavić
Stručni radDownload
Gardnerov model višestrukih inteligencija
Anđelka Slavić
Stručni radDownload
Teachers’ opinions and attitudes regarding talented pupils
Mišljenje i stavovi učitelja o darovitim učenicima
Neda Pleić
Stručni radDownload
Mišljenje i stavovi učitelja o darovitim učenicima
Neda Pleić
Stručni radDownload
Gifted, talented, and creative children – potential experts
Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji
Marina Vučemil, Miljana Kovačević
Stručni radDownload
Darovita, talentirana i kreativna djeca – potencijalni stručnjaci i stvaratelji
Marina Vučemil, Miljana Kovačević
Stručni radDownload
Estimate emotional development preschool child and parent personality
Procjena emocionalnoga razvoja predškolskog djeteta i osobnost roditelja
Davor Mikas
Izvorni znanstveni članakDownload
Procjena emocionalnoga razvoja predškolskog djeteta i osobnost roditelja
Davor Mikas
Izvorni znanstveni članakDownload
Stress experience anticipation of pre-school teachers according to their emotional competence, empathy and imaginativeness
Predviđanje doživljaja stresa odgojitelja na osnovi njihove emocionalne kompetencije, empatije i maštovitosti
Joško Sindik, Tatjana RadulovićDownload
Predviđanje doživljaja stresa odgojitelja na osnovi njihove emocionalne kompetencije, empatije i maštovitosti
Joško Sindik, Tatjana RadulovićDownload
Izvorni znanstveni članak
Intergenerational transfer of value priorities between mothers
Međugeneracijski prijenos vrijednosnih prioriteta između majki i kćeri
Ina Reić Ercegovac, Morana Koludrović
Izvorni znanstveni članakDownload
Intergenerational transfer of value priorities between mothers
Međugeneracijski prijenos vrijednosnih prioriteta između majki i kćeri
Ina Reić Ercegovac, Morana Koludrović
Izvorni znanstveni članakDownload
THE QUALITY OF DIAGNOSIS AND DIFFERENTIATION OF TREATMENTS OF CHILDREN AND YOUTHS WITH BEHAVIOR DISORDERS
KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU
Mirjana Radetić-Paić, Maja Ružić Baf
Pregledni radDownload
KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU
Mirjana Radetić-Paić, Maja Ružić Baf
Pregledni radDownload
The inclusion of children with autism from the pre-school teachers’ perspective
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja
Esmeralda Sunko
Pregledni radDownload
Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja
Esmeralda Sunko
Pregledni radDownload
The use of communication strategies in the foreign language classroom
Upotreba komunikacijskih strategija u nastavi stranoga jezika
Ivana Čizmić
Stručni radDownload
Upotreba komunikacijskih strategija u nastavi stranoga jezika
Ivana Čizmić
Stručni radDownload
Kinesiologic activity and students’ sedentary behaviour
Kineziološka aktivnost i sedentarno ponašanje studenata
Jelena Rodek, Slobodan Bjelajac
Izvorni znanstveni članakDownload
Kineziološka aktivnost i sedentarno ponašanje studenata
Jelena Rodek, Slobodan Bjelajac
Izvorni znanstveni članakDownload