1. The role of class teacher in the process of planning, organizing and achieving educational goals: a case study
Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja (str.481-509)
Petra Katavić, Ivana Batarelo Kokić – Izvorni znanstveni članak
2. Experiential learning and acquisition of music competences of teachers in lower primary school classes
Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave (str.511-526)
Ivana Paula Gortan-Carlin, Snježana Močinić – Izvorni znanstveni članak
3. Attitudes of teachers in Lika-Senj County towards the implementation of educational inclusions
Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije o provedbi odgojno-obrazovne inkluzije (str.527-555)
Anela Nikčević-Milković, Denis Jurković – Izvorni znanstveni članak
4. The relationship between classroom climate and school achievement of primary school students
Odnos razrednog ozračja i školskog uspjeha učenika osnovnoškolske dobi (str.557-571)
Morana Koludrović, Katija Kalebić Jakupčević – Prethodno priopćenje
5. On the issue of the theoretical foundation of language learning strategies
O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija učenja jezika (str.573-587)
Lorena Lazarić, Sanja Vičević Ivanović – Pregledni rad
6. Using free services for creating online forms for improving school activities
Korištenje besplatnih usluga za izradu mrežnih obrazaca u svrhu poboljšavanja djelatnosti škole (str.589-602)
Josip Mihaljević – Stručni rad
7. Review of Civil Education development in the Republic of Croatia from 1999 to present
Pregled razvoja građanskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj od 1999. godine do danas (str.605-618)
Monika Pažur – Stručni rad
8. Milan Matijević, Vesna Bilić i Siniša Opić, Pedagogija za učitelje i nastavnike
Sani Kunac – Recenzija, Prikaz
9. Milan Matijević, Tomislav Topolovčan, Multimedijska didaktika
Ivana Katavić – Recenzija, Prikaz