1.Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja (str.161-179)
Evaluation of the model of music education of future teachers of primary education
Lidija Nikolić – Izvorni znanstveni članak
2. Društveni kontekst čitanja i knjige: mišljenja i stavovi učenika (str.180-198)
The social context of reading and book: opinions and attitudes of students
Sanja Stanić, Leon Jelača – Izvorni znanstveni članak
3. School – where one grows, learns and acquires social experience (str.200-220)
Škola kao mjesto odrastanja, učenja i stjecanja socijalnih iskustva
Siniša Opić – Izvorni znanstveni članak
4. Aktivnosti i društvene mreže u slobodnom vremenu mlađih tinejdžera (str.222-237)
Activities and social networks in the leisure time of young teenagers
Marija Rattinger – Izvorni znanstveni članak
5. Obrazovanje ravnatelja – procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu (str.239-254)
Education of school principals – principals’ estimations of the optimal educational program
Ana Marija Rogić – Izvorni znanstveni članak
6. Utjecaj terapijskog jahanja na socijalni razvoj djece s teškoćama u razvoju (str.255-269)
Influence of therapeutic horseback riding on social development of children with developmental disabilities
Vesna Buljubašić-Kuzmanović – Pregledni rad
7. Razlike u stavovima odgojitelja i roditelja o igri i tjelesnim aktivnostima djece od 0. do 4. godine (str.270-286)
Differences in attitudes kindergarten educators and parents about the game and physical activity of children from 0 to 4 years
Ivica Iveković – Stručni rad