1.Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja (str.11-21)
Self-evaluation of the quality of the learning process at the individual, team and organizational level from the teachers’ perspective
Renata Čepić, Sanja Tatalović Vorkapić, Sara Ružić – Izvorni znanstveni članak
2. Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“ (str.23-32)
Project evaluation “classroom of the future”
Antonia Ćurić, Ksenija Rukavina Kovačević, Ena Trgovčić, Vjekoslav Robotić – Izvorni znanstveni članak
3. Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi (str.33-47)
Students’ attitudes toward classical music and music classes
Snježana Dobrota – Izvorni znanstveni članak
4. Nivo likovno-kreativnog razvoja u različitim programima osnovnoškolskog obrazovanja (str.49-62)
The level of visual and creative development in different primary education programs
Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar – Izvorni znanstveni članak
5. Književno umjetnički tekst kao poticaj u razvoju gospodarske dimenzije građanskog odgoja i obrazovanja u nižim razredima osnovne škole (str.63-78)
Literary text as an incentive for the development of economic dimension of civic education in lower classes of primary school
Dijana Dvornik – Izvorni znanstveni članak
6. Izvannastavna aktivnost „kompostiranje“ u promicanju obrazovanja za održivi razvoj (str.79-90)
Extracurricular activitiy “composting” in promotion of education for sustainable development
Vesna Kostović – Vranješ, Mila Bulić, Daniela Novoselić – Izvorni znanstveni članak
7. Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi (str.91-103)
Of the learning outcomes in the cognitive field of vocal training of masters of primary education in a comparative perspective
Marijo Krnić, Mia Kekez – Izvorni znanstveni članak
8. Znaju li studenti prve godine što je internet? (str.105-117)
First year students: do they know what internet is?
Lada Maleš, Monika Mladenović, Saša Mladenović – Izvorni znanstveni članak
9. Odnos prema glazbenom odgoju odgoja nekada i danas (str.119-131)
Relationship to education of music in the past and present
Albinca Pesek, Tomaž Bratina – Izvorni znanstveni članak
10. Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima (str.133-143)
Positive orientation in education in pedagogical journals
Sanja Simel – Izvorni znanstveni članak
11. The use of puppets in primary school classes and their influence on children’s spontaneous play (str.145-158)
Maja Sveršina Dobravec – Izvorni znanstveni članak
12. Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica (str.159-169)
Relation between motor abilities and motor skill basic floor shoot (handball) from the official curriculum of physical education for female pupils in fifth grade
Lidija Vlahović, Josip Babin, Bojan Babin – Izvorni znanstveni članak
13. Predodžbe studenata prirodoslovno-matematičkih fakulteta o ionskoj vezi (str.171-188)
Science students perceptions of ion bonding
Roko Vladušić, Mia Ožić – Izvorni znanstveni članak
14. Interkulturalizam u nastavi prirode i društva (str.189-200)
Interculturalism in science
Ines Blažević – Prethodno priopćenje
15. Primjena metode estetskog transfera u nastavi likovne kulture – Vincent van Gogh (str.201-217)
Application of aesthetic transfer method in art teaching – vincent van gogh
Marija Brajčić, Ana Jujnović – Prethodno priopćenje
16. Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije (str.219-232)
Influence of combined teaching in the learning of geometry
Mladen Hraste, Irena Mišurac, Sandra Borović – Prethodno priopćenje
17. Promišljanje učitelja o izazovima i barijerama inkluzije učenika s poteškoćama u razvoju (str.233-247)
Teachers’ reflections on the challenges and barriers for integration of students with disabilities
Jelena Kranjčec Mlinarić, Anamarija Žic Ralić, Natalija Lisak – Prethodno priopćenje
18. Strategija mentorskog rada (str.249-259)
Mentoring strategy
Anđelka Slavić, Danijela Matić – Prethodno priopćenje
19. Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture (str.261-273)
Teching methods as a factor of quality in visual arts education
Zlata Tomljenović – Prethodno priopćenje
20. Hibridno poučavanje nastavnih sadržaja informatike u osnovnoj školi (str.275-285)
Hybrid teaching of topics in computer in elementary school
Valentina Vidović – Prethodno priopćenje
21. Utjecaj demografskih procesa na organizaciju primarnoga obrazovanja u Splitsko-dalmatinskoj županiji (str.287-300)
The influence of demographic processes in the organization of primary education in Split-Dalmatia County
Ružica Vuk, Biljana Vranković – Prethodno priopćenje
22. Likovne strategije i likovni tipovi djece (str.301-311)
Children’s visual art strategies and types
Tomaž Zupančić, Dejan Hudoklin – Prethodno priopćenje
23. Nastavna sredstva i pomagala u službi umjetnosti u nastavi glazbe (str.313-322)
Materials and aids of teaching in the service of arts in teaching music
Darko Novosel – Prethodno priopćenje
24. Aktivno učenje u multimodalnom okruženju (str.323-334)
Active learning in a multimodal environment
Senka Gazibara – Pregledni rad
25. Likovne preferencije učenika mlađeg školskog uzrasta s obzirom na sociodemografske značajke i učiteljsku procjenu dječjih sposobnosti (str.335-345)
Visual art preferences of junior primary school pupils according to their sociodemographic characteristics and the teachers’ assessment of children’s abilities
Dubravka Kuščević – Pregledni rad
26. Poticanje dječjeg likovnog stvaralaštva i mašte u komunikaciji s kulturnom baštinom (str.347-356)
Encouraging visual art creativity and imagination of children in communication with cultural heritage
Dunja Pivac – Pregledni rad
27. Lutka u odgoju i obrazovanju (str.357-367)
Doll in education
Julija Tomasović – Stručni rad
28. Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže edmodo u nastavu (str.369-379)
Student’s and Teacher’s Views Towards Introducing Social Network Edmodo to Teaching Process
Marijana Vrdoljak – Pregledni rad
29. Projektna nastava kao područje unaprjeđenja kvalitete škole (str.381-391)
Project-based learning – area of improving the quality of school
Ines Visković – Stručni rad