1.Self-evaluation of the quality of the learning process at the individual, team and organizational level from the teachers’ perspective
Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja (str.11-21)
Renata Čepić, Sanja Tatalović Vorkapić, Sara Ružić – Izvorni znanstveni članak
2. Project evaluation “classroom of the future”
Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“ (str.23-32)
Antonia Ćurić, Ksenija Rukavina Kovačević, Ena Trgovčić, Vjekoslav Robotić – Izvorni znanstveni članak
3. Students’ attitudes toward classical music and music classes
Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi (str.33-47)
Snježana Dobrota – Izvorni znanstveni članak
4. The level of visual and creative development in different primary education programs
Nivo likovno-kreativnog razvoja u različitim programima osnovnoškolskog obrazovanja (str.49-62)
Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar – Izvorni znanstveni članak
5. Literary text as an incentive for the development of economic dimension of civic education in lower classes of primary school
Književno umjetnički tekst kao poticaj u razvoju gospodarske dimenzije građanskog odgoja i obrazovanja u nižim razredima osnovne škole (str.63-78)
Dijana Dvornik – Izvorni znanstveni članak
6. Extracurricular activitiy “composting” in promotion of education for sustainable development
Izvannastavna aktivnost „kompostiranje“ u promicanju obrazovanja za održivi razvoj (str.79-90)
Vesna Kostović – Vranješ, Mila Bulić, Daniela Novoselić – Izvorni znanstveni članak
7. Of the learning outcomes in the cognitive field of vocal training of masters of primary education in a comparative perspective
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi (str.91-103)
Marijo Krnić, Mia Kekez – Izvorni znanstveni članak
8. First year students: do they know what internet is?
Znaju li studenti prve godine što je internet? (str.105-117)
Lada Maleš, Monika Mladenović, Saša Mladenović – Izvorni znanstveni članak
9. Relationship to education of music in the past and present
Odnos prema glazbenom odgoju odgoja nekada i danas (str.119-131)
Albinca Pesek, Tomaž Bratina – Izvorni znanstveni članak
10. Positive orientation in education in pedagogical journals
Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima (str.133-143)
Sanja Simel – Izvorni znanstveni članak
11. The use of puppets in primary school classes and their influence on children’s spontaneous play (str.145-158)
Maja Sveršina Dobravec – Izvorni znanstveni članak
12. Relation between motor abilities and motor skill basic floor shoot (handball) from the official curriculum of physical education for female pupils in fifth grade
Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica (str.159-169)
Lidija Vlahović, Josip Babin, Bojan Babin – Izvorni znanstveni članak
13. Science students perceptions of ion bonding
Predodžbe studenata prirodoslovno-matematičkih fakulteta o ionskoj vezi (str.171-188)
Roko Vladušić, Mia Ožić – Izvorni znanstveni članak
14. Interculturalism in science
Interkulturalizam u nastavi prirode i društva (str.189-200)
Ines Blažević – Prethodno priopćenje
15. Application of aesthetic transfer method in art teaching – vincent van gogh
Primjena metode estetskog transfera u nastavi likovne kulture – Vincent van Gogh (str.201-217)
Marija Brajčić, Ana Jujnović – Prethodno priopćenje
16. Influence of combined teaching in the learning of geometry
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije (str.219-232)
Mladen Hraste, Irena Mišurac, Sandra Borović – Prethodno priopćenje
17. Teachers’ reflections on the challenges and barriers for integration of students with disabilities
Promišljanje učitelja o izazovima i barijerama inkluzije učenika s poteškoćama u razvoju (str.233-247)
Jelena Kranjčec Mlinarić, Anamarija Žic Ralić, Natalija Lisak – Prethodno priopćenje
18. Mentoring strategy
Strategija mentorskog rada (str.249-259)
Anđelka Slavić, Danijela Matić – Prethodno priopćenje
19. Teching methods as a factor of quality in visual arts education
Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture (str.261-273)
Zlata Tomljenović – Prethodno priopćenje
20. Hybrid teaching of topics in computer in elementary school
Hibridno poučavanje nastavnih sadržaja informatike u osnovnoj školi (str.275-285)
Valentina Vidović – Prethodno priopćenje
21. The influence of demographic processes in the organization of primary education in Split-Dalmatia County
Utjecaj demografskih procesa na organizaciju primarnoga obrazovanja u Splitsko-dalmatinskoj županiji (str.287-300)
Ružica Vuk, Biljana Vranković – Prethodno priopćenje
22. Children’s visual art strategies and types
Likovne strategije i likovni tipovi djece (str.301-311)
Tomaž Zupančić, Dejan Hudoklin – Prethodno priopćenje
23. Materials and aids of teaching in the service of arts in teaching music
Nastavna sredstva i pomagala u službi umjetnosti u nastavi glazbe (str.313-322)
Darko Novosel – Prethodno priopćenje
24. Active learning in a multimodal environment
Aktivno učenje u multimodalnom okruženju (str.323-334)
Senka Gazibara – Pregledni rad
25. Visual art preferences of junior primary school pupils according to their sociodemographic characteristics and the teachers’ assessment of children’s abilities
Likovne preferencije učenika mlađeg školskog uzrasta s obzirom na sociodemografske značajke i učiteljsku procjenu dječjih sposobnosti (str.335-345)
Dubravka Kuščević – Pregledni rad
26. Encouraging visual art creativity and imagination of children in communication with cultural heritage
Poticanje dječjeg likovnog stvaralaštva i mašte u komunikaciji s kulturnom baštinom (str.347-356)
Dunja Pivac – Pregledni rad
27. Doll in education
Lutka u odgoju i obrazovanju (str.357-367)
Julija Tomasović – Stručni rad
28. Student’s and Teacher’s Views Towards Introducing Social Network Edmodo to Teaching Process
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže edmodo u nastavu (str.369-379)
Marijana Vrdoljak – Pregledni rad
29. Project-based learning – area of improving the quality of school
Projektna nastava kao područje unaprjeđenja kvalitete škole (str.381-391)
Ines Visković – Stručni rad