Školski vjesnik – Vol 65, No. 4, 2016.

Školski vjesnik – Vol 65, No.3, 2016.
30/09/2020
Školski vjesnik – Vol 65, tematski broj 2016.
30/09/2020

Školski vjesnik – Vol 65, No. 4, 2016.

1. Sex and age as predictors of physical and sendetary activities among elementary – school children

Spol i dob kao prediktori tjelesne i sedentarnih aktivnosti kod djece osnovnoškolske dobi (str.509-517)

Nevenka Maras, Mirjana Marinčević – Izvorni znanstveni članak

2. Researching the effects of changes occurring with youth in the context of non-formal education

Istraživanje učinaka promjena kod mladih u kontekstu neformalnog obrazovanja (str.519-536)

Marin Spetič – Izvorni znanstveni članakMetode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju (str.539-557)

3. Teaching and learning methods in curricular approach of the citizenship education

Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju (str.539-557)

Marina Diković – Izvorni znanstveni članak

4. Internalized problems among high school students in Split

Internalizirani problemi u ponašanju među splitskim srednjoškolcima (str.559-585)

Toni Maglica, Petra Džanko – Pregledni radZajedničko učenje djece i odgojitelja u projektu vrtića (str.587-598)

5. Children’s and teachers’ learning together in a preschool project

Zajedničko učenje djece i odgojitelja u projektu vrtića (str.587-598)

Marcela Batistič Zorec – Pregledni rad

6. Socio historical context of education to the children with disabilities

Društveno povijesni kontekst odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u razvoju (str.601-620)

Esmeralda Sunko – Pregledni rad

7. Profession and professional development of ECEC teachers

Profesija i profesionalni razvoj odgojitelja (str.623-638)

Maja Fatović – Stručni rad

Comments are closed.