1. The influence of the reflective practice on the behaviour self-assessment and job satisfaction of teachers in classroom management and discipline
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom (str.357-377)
Sanja Bilač, Dubravka Miljković – Izvorni znanstveni članak
2. Attitudes of parents preschool children on key competences that are important for the future child success
Stavovi roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta (str.379-401)
Višnja Vekić-Kljaić – Izvorni znanstveni članak
3. Building the profession: professional ethics and preschool teacher’s education (str.403-420)
Graditi profesiju: profesionalna etika i obrazovanje odgajatelja
Danijela Blanuša Trošelj, Željka Ivković – Izvorni znanstveni članak
4. Teacher competencies and child starting cse in the light of a new curricular reform
Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme (str.423-439)
Ida Somolanji Tokić – Prethodno priopćenje
5. Sociometric survey of students’ group
Sociometrijski status učenika u odgojnoj skupini (str.441-457)
Sara Čorak – Prethodno priopćenje
6. Singing teaching in elementary school in the area of Croatia in the second half of the 19th century
Nastava pjevanja u osnovnoj školi na području Hrvatske u drugoj polovici 19. stoljeća (str.459-473)
Tomislav Košta – Pregledni rad
7. Value transfer from parents to children
Transfer vrijednosti s roditelja na djecu (str.475-488)
Vlatka Družinec – Pregledni rad