1. Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model) (str.181-208)
Substructure of an intercultural curriculum. comparison of selected features of the Croatian culture among high school students and their teachers according to the Hofstede model
Renata Burai – Izvorni znanstveni članak
2. Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class (str.211-226)
Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo
Vlasta Hus, Polona Lengvart – Izvorni znanstveni članak
3. Nastava Glazbene umjetnosti u kontekstu aktivnog učenja (str.229-249)
Teaching Music Appreciation in the context of active learning
Tihana Škojo – Izvorni znanstveni članak
4. Doživljeno vršnjačko nasilje: relacije s dobi, spolom, razrednim ozračjem i školskim uspjehom (str.251-271)
Experienced peer violence: relation to age, gender, class climate and school achievement
Ina Reić Ercegovac – Izvorni znanstveni članak
5. Načini učenja matematike u razrednoj nastavi (str.273-285)
Ways to learn mathematics curriculum
Irena Mišurac, Ivona Bašić – Prethodno priopćenje
6. Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (str.287-299)
School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development
Dunja Anđić, Marina Radošević – Pregledni rad
7. Potreba i mogućnost odgoja očima pedagoške antropologije (str.301-322)
The need for and possibility of education from the point of view of pedagocial anthropology
Marko Pranjić – Pregledni rad