Školski vjesnik – Vol 65, broj 2, 2016.

Školski vjesnik – Vol 65, broj 1, 2016.
04/09/2020
Školski vjesnik – Vol 65, broj 3, 2016.
04/09/2020

Školski vjesnik – Vol 65, broj 2, 2016.

1. Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model) (str.181-208)

Substructure of an intercultural curriculum. comparison of selected features of the Croatian culture among high school students and their teachers according to the Hofstede model

Renata Burai – Izvorni znanstveni članak

2. Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class (str.211-226)

Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo

Vlasta Hus, Polona Lengvart – Izvorni znanstveni članak

3. Nastava Glazbene umjetnosti u kontekstu aktivnog učenja (str.229-249)

Teaching Music Appreciation in the context of active learning

Tihana Škojo – Izvorni znanstveni članak

4. Doživljeno vršnjačko nasilje: relacije s dobi, spolom, razrednim ozračjem i školskim uspjehom (str.251-271)

Experienced peer violence: relation to age, gender, class climate and school achievement

Ina Reić Ercegovac – Izvorni znanstveni članak

5. Načini učenja matematike u razrednoj nastavi (str.273-285)

Ways to learn mathematics curriculum

Irena Mišurac, Ivona Bašić – Prethodno priopćenje

6. Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (str.287-299)

School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development

Dunja Anđić, Marina Radošević – Pregledni rad

7. Potreba i mogućnost odgoja očima pedagoške antropologije (str.301-322)

The need for and possibility of education from the point of view of pedagocial anthropology

Marko Pranjić – Pregledni rad

Comments are closed.