1.Substructure of an intercultural curriculum. comparison of selected features of the Croatian culture among high school students and their teachers according to the Hofstede model
Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model) (str.181-208)
Renata Burai – Izvorni znanstveni članak
2. Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class (str.211-226)
Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo
Vlasta Hus, Polona Lengvart – Izvorni znanstveni članak
3. Teaching Music Appreciation in the context of active learning
Nastava Glazbene umjetnosti u kontekstu aktivnog učenja (str.229-249)
Tihana Škojo – Izvorni znanstveni članak
4. Experienced peer violence: relation to age, gender, class climate and school achievement
Doživljeno vršnjačko nasilje: relacije s dobi, spolom, razrednim ozračjem i školskim uspjehom (str.251-271)
Ina Reić Ercegovac – Izvorni znanstveni članak
5. Ways to learn mathematics curriculum
Načini učenja matematike u razrednoj nastavi (str.273-285)
Irena Mišurac, Ivona Bašić – Prethodno priopćenje
6. School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (str.287-299)
Dunja Anđić, Marina Radošević – Pregledni rad
7. The need for and possibility of education from the point of view of pedagocial anthropology
Potreba i mogućnost odgoja očima pedagoške antropologije (str.301-322)
Marko Pranjić – Pregledni rad