1.Glazbene preferencije učenika prema glazbama svijeta i hrvatskoj tradicijskoj glazbi (str.199-208)
Student’s Musical Preferences of The World Musics and The Croatian Traditional Music
Snježana Dobrota, Kristina Topić – Izvorni znanstveni članak
2. Kič u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole (str.211-225)
Kitsch in Teaching Art in Primary School
Dubravka Kuščević, Ivana Vajić – Izvorni znanstveni članak
3. Analiza povezanosti morfoloških karakteristika i motoričkih znanja kod jedanaestogodišnjih učenika (str.227-237)
Relation Between Morphological Characteristics and Motor Skillsin Eleven-Year Old Male Pupils
Lidija Vlahović, Bojan Babin – Izvorni znanstveni članak
4. Samoprocjene znanja učitelja o učenicima s deficitom pozornosti / hiperaktivnim poremećajem s obzirom na godine radnoga iskustva (str.239-250)
Teachers’ Self-Assessments About Pupils With Attention Deficit / Hyperactive Disorder Considering The Number Of Years Of Professional Experience (str.251-263)
Mirjana Radetić-Paić – Prethodno priopćenje
5. Pregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata (str.265-284)
A Review of Research About Inclusive Education From Perspectives of Teachers And Teacher Students
Valentina Martan – Pregledni rad
6. Roditeljstvo u otporu (str.287-298)
Parenting In Resistance (str.299-310)
Željka Pintar – Pregledni rad
7. Zborsko pjevanje kao oblik neformalnog učenja i njegov utjecaj na formiranje dječjih glazbenih preferencija (str.311-329)
Choir Singing as a Form on Informal Teaching and Its Influence on Forming Children’s Musical Preferences
Antoaneta Radočaj-Jerković, Tihana Škojo, Majda Milinović – Pregledni rad
8. Kvalitete komunikacije učenika i nastavnika tijekom nastavnih i izvannastavnih aktivnosti (str.331-342)
Quality of Communication Between Students and Teachers During Curricular and Extracurricular Activities (str.343-355)
Semir Šejtanić – Pregledni rad
9. Preferencije u odabiru rodno tipiziranih i rodno neutralnih igračaka kod djece predškolske dobi (str.357-371)
Preferences of Gender-Typed and Gender-Neutral Toys in Preschool Children
Vedrana Kuti, Lara Cakić – Stručni rad
10. Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine (str.373-388)
Comparative Analysis of The Representation of Cultural Content in Elt Textbooks Used in Eight Grades of Primary Schools in The Federation of Bosnia and Herzegovina (str.389-404)
Gorica Stevanović – Stručni rad
11. Diana Hudson (2018) Specifične teškoće u učenju: što učitelji i nastavnici trebaju znati (str.405-406)
Diana Hudson (2018) Specifične teškoće u učenju: što učitelji i nastavnici trebaju znati (Specific Learning Difficulties – What Teachers Need To Know) (str.407-409)
Filip Brčić – Recenzija, Prikaz