1.Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji (str.309-329)
Teachers from Lika and Senj County Attitudes towards Working with Pupils with Special Needs (str.330-351)
Anela Nikčević – Milković, Denis Jurković, Lada Perković – Izvorni znanstveni članak
2. Operacionalizacija obrazovnih politika o pravima djece: analiza dokumenata Republike Hrvatske i Sjedinjenih Američkih Država (str.352-369)
Operationalization of Children’s Rights Education Policy: Analysis of The Documents Issued in The Republic Of Croatia and in The United States of America (str.370-388)
Ivana Batarelo Kokić, Anđela Podrug, Anita Mandarić Vukušić – Izvorni znanstveni članak
3. Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja (str.389-400)
Contemporary School Competences – Necessary Practice from The Teacher’s Perspective (str.401-412)
Smiljana Zrilić, Kristina Marin – Prethodno priopćenje
4. Dimenzije virtualnog ponašanja adolescenata (str.413-425)
Dimensions of Virtual Behaviour of Adolescents (str.426-438)
Ana Čelik – Prethodno priopćenje
5. Pisanje osnovnoškolaca u novim medijima – izazov za školu i učenike (str.439-453)
Primary School Students’ Writing in New Media – A Challenge for School and Students (str.454-468)
Marija Turk Sakač, Blaženka Filipan – Žignić – Prethodno priopćenje
6. Struktura zadataka prema Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima iz matematike za razrednu nastavu (str.469-487)
Task Structure by Bloom Taxonomy in The Mathematics Textbooks of Lower Elementary Classes (str.488-507)
Josipa Jurić, Irena Mišurac, Ivana Vežić – Prethodno priopćenje
7. Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece (str.508-517)
Impact of a Psychomotor Development Programme on Visual-Motor Integration, Motor Abilities and Human Figure Drawing by Preschool Children (str.518-526)
Ivana Grubišić, Renata Pinjatela – Prethodno priopćenje
8. Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije (str.527-538)
Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry (str.539-550)
Mladen Hraste, Ljubica Barbir – Prethodno priopćenje
Educators Organization and Planning for Outdoor Play: Action Research (str.573-595)
Petra Katavić – Izvorni znanstveni članak
10. Pregled empirijskih istraživanja kulture škole (str.596-608)
Review of Empirical Research of School Culture (str.609-620)
Vlatka Družinec – Pregledni rad