1.Nacrtajte mi jednu idealnu obitelj… Hegemonijske konstrukcije idealne obitelji u crtežima studenata pedagogije (str.309-326)
Please draw me one ideal family… Hegemonic constructions of ideal family in pedagogy students’ drawings
Barbara Kušević – Izvorni znanstveni članak
2. Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj (str.329-345)
Do students of bilingual and regular grammar schools differ in understanding the basics of interculturalism?
Iva Ivanković – Izvorni znanstveni članak
3. Roditeljska uključenost u obrazovanje djeteta: stavovi i praksa učitelja (str.347-376)
Parental involvement in child education: teacher attitudes and practices
Katarina Sušanj Gregorović – Izvorni znanstveni članak
4. Ispitivanje socijalnih vještina učenika osnovnoškolske dobi u odnosu na dob i spol (str.379-400)
Examination of children’s social skills in elementary school considering their age and gender
Alma Malkić Aličković – Prethodno priopćenje
5. Doprinos učeničkoga temperamenta i interpersonalnoga ponašanja nastavnika u objašnjenju samopoštovanja i školskoga uspjeha učenika (str.403-421)
The contribution of student temperament and teacher interpersonal behavior in explaining student self-esteem and school success
Slavica Šimić Šašić – Prethodno priopćenje
6. Magnet-škole kao mogući model obrazovne desegregacije i socijalnog uključivanja romske djece u Hrvatskoj (str.423-441)
Magnet schools as a model of educational desegregation and social inclusion of Roma children in Croatia
Maja Kutnjak Vrtarić – Pregledni rad
7. Rezultati ispitivanja nekih temeljnih znanja iz elementarne geometrije kod studenata Učiteljskog studija (str.443-455)
Survey resluts on certain fundamental knowledges of elementary geometry with students of primary education
Lea Dujić – Stručni rad
8. Tzu-Bin Lin, Victor Chen, Ching Sing Chai, New media and learning in the 21st century: a socio-cultural perspective education innovation series
Maja Muškić – Recenzija, Prikaz
9. Toby Karten, Building on the strenghts of students with special needs – how to move beyond disability labels in the classroom
Dajana Vinković – Recenzija, Prikaz