Školski vjesnik – Vol 65, broj 4, 2016.

Školski vjesnik – Vol 65, broj 3, 2016.
04/09/2020
Školski vjesnik – Vol 65, tematski broj 2016.
04/09/2020
Školski vjesnik – Vol 65, broj 3, 2016.
04/09/2020
Školski vjesnik – Vol 65, tematski broj 2016.
04/09/2020

Školski vjesnik – Vol 65, broj 4, 2016.

1.Spol i dob kao prediktori tjelesne i sedentarnih aktivnosti kod djece osnovnoškolske dobi (str.509-517)

Sex and age as predictors of physical and sendetary activities among elementary – school children

Nevenka Maras, Mirjana Marinčević – Izvorni znanstveni članak

2. Istraživanje učinaka promjena kod mladih u kontekstu neformalnog obrazovanja (str.519-536)

Researching the effects of changes occurring with youth in the context of non-formal education

Marin Spetič – Izvorni znanstveni članakMetode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju (str.539-557)

3. Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju (str.539-557)

Teaching and learning methods in curricular approach of the citizenship education

Marina Diković – Izvorni znanstveni članak

4. Internalizirani problemi u ponašanju među splitskim srednjoškolcima (str.559-585)

Internalized problems among high school students in Split

Toni Maglica, Petra Džanko – Pregledni radZajedničko učenje djece i odgojitelja u projektu vrtića (str.587-598)

5. Zajedničko učenje djece i odgojitelja u projektu vrtića (str.587-598)

Children’s and teachers’ learning together in a preschool project

Marcela Batistič Zorec – Pregledni rad

6. Društveno povijesni kontekst odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u razvoju (str.601-620)

Socio historical context of education to the children with disabilities

Esmeralda Sunko – Pregledni rad

7. Profesija i profesionalni razvoj odgojitelja (str.623-638)

Profession and professional development of ECEC teachers

Maja Fatović – Stručni rad

Comments are closed.