Školski vjesnik – Vol 65, broj 2, 2016.
04/09/2020Školski vjesnik – Vol 65, broj 4, 2016.
04/09/2020Školski vjesnik – Vol 65, broj 3, 2016.
1. Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom (str.357-377)
The influence of the reflective practice on the behaviour self-assessment and job satisfaction of teachers in classroom management and discipline
Sanja Bilač, Dubravka Miljković – Izvorni znanstveni članak
2. Stavovi roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta (str.379-401)
Attitudes of parents preschool children on key competences that are important for the future child success
Višnja Vekić-Kljaić – Izvorni znanstveni članak
3. Building the profession: professional ethics and preschool teacher’s education (str.403-420)
Graditi profesiju: profesionalna etika i obrazovanje odgajatelja
Danijela Blanuša Trošelj, Željka Ivković – Izvorni znanstveni članak
4. Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme (str.423-439)
Teacher competencies and child starting cse in the light of a new curricular reform
Ida Somolanji Tokić – Prethodno priopćenje
5. Sociometrijski status učenika u odgojnoj skupini (str.441-457)
Sociometric survey of students’ group
Sara Čorak – Prethodno priopćenje
6. Nastava pjevanja u osnovnoj školi na području Hrvatske u drugoj polovici 19. stoljeća (str.459-473)
Singing teaching in elementary school in the area of Croatia in the second half of the 19th century
Tomislav Košta – Pregledni rad
7. Transfer vrijednosti s roditelja na djecu (str.475-488)
Value transfer from parents to children
Vlatka Družinec – Pregledni rad